just the way you are

Kom just hem. Vi satt på Wayne's med Disa och gick runt på stan. Senare blev det arnolds med Anna, Soffi, Lila, Heidi och någon deras vän. Der va riktigt roligt ! :) Lite omväxling i mina tråkiga dagar.
Senare var jag med Fanny en stund också. Försökte nå Gabi, men hon svarade inte. Och eftersom jag inte for med bil till stan, gick jag hem. De är så jävla kallt ute så de inte är sant, talade med Eve i telefon som ändå hjälpte lite mot tankarna om kylan. Sedan slutar det med att ja halkar på isen och nu är mitt knä helt i blod, och det tar jävla sjukt, och svider så mycket!!! Fan.
Snart kommer iallafall Lill och hämtar mig, och vi skall göra något :)

 

jag väntar nästan på nästa period då jag aldrig har något att göra om dagarna.



Kommentarer
Postat av: H

sv: klart du får! ;D <3

2010-11-18 @ 16:33:02
URL: http://hhhoai.blogg.se/
Postat av: Emma

hmm :( nå ha nu skriva de nu, å ja hoppas så in i h*lvete att ja för en gångs skull klarar e denhä gången! :o

2010-11-18 @ 19:27:05
URL: http://ememmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0