25 november 2010

Började med skolan 09:50, samhällslära. Efter det drog vi iväg till Know How mässan med Fanny, Lycke & Mirva. Gick där en stund och tog en massa brocshyrer till olika skolor. Fan vad det är svårt att välja säger jag bara... Finns så mycket, och allt kommer bli ens framtid. Huh! Efter knowhow mässan for jag till stan med Fanny, Lycke & Jannike. Vi satt många timmar på Wayne's och bara talade. Efter det gick vi på stan en stund, och kollade på kläder. Det slutade med att bara Fanny shoppade av oss, haha! :) Fanny förde också hem mig, tack för det! :>

Skulle vara med Emma sedan... Men mamma tog bilen till gymmet, så vi måste lämna det till en annan dag, antagligen måndag. Gabs hämtade mig istället (jaa hon har fått körkortet idag) och vi körde runt, Eve Niksu var också med en stund! GRATTIS ÄNNU ÄLSKLING ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0