So hold on until it’s over

Igår firades Chriba hos Fanny. Hos henne var jag, Janina, Anna, Sabina, Ida, Jonas x2, Olli, Sam och Linus. Hoppas jag inte glömde någon! De fortsatte alla till fontana för att festa mera. Jag och Linus for ut och köra en sväng efter det, sedan film hos Linus tillsammans med Janina & Oliwer. Vi kollade på Van the man 3? eller vad den nu hette. Det blev sent som det alltid blir fö oss på helgerna, vad än vi gör. Hade träning halv 2 idag som for rent ut sagt åt helvete. Nu är jag skit arg för att någon alltid har något att klaga på.
Jag tycker också att om man har en åsikt om någonting kan man hålla sig vid den, och inte backa ur då det gäller! Vi säger att det är about 10 personer med samma åsikt, och sedan vågar en par säga sin åsikt och hålla med om den. Fast JAG VET att det fanns mer som tyckte som oss. Men nåja. Snart skall jag börja jobba på mitt engelska projket, som skall vara färdigt till fredagen, har ännu inte bestämt mig för vilket ämne jag skall forska om. Men det skall jag börja tänka på nu. 



sommarbild 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0