here we come ayia napa! parapapapaaaa

Har supeeeer mycke energi! Nu är AYIA NAPA SOMMAR 2010 bokat och betalat! KUNKKUFIILIS!
Blev så innii-he så måsta ladda upp en par bilder från ayia napa 09!



GRABBARNA GRUS




Blue Moon , tror jag? :D haha!


DONKKEN <3 mitt i mot hotelle vårt ;) samma hotell blir det iår igen!


våra härliga grannar! ;)


vi sitter mittemot GG! Kolla mitt härliga knä, som linus fixade åt mej! :D


härliga tjejer!


den snygga bartendern från BLUE MOON BAR!


GG


GRABBARNA GRUUUUS, å vilken fiilis på!


mina gullungar är nyktra!


Ambassaden, fishbowl, drinkar & shottar! kan de bli bättre? :D


sweet fanny!


perus kväll, så såg gatorna ut! fett nice! ;D


Linus va innii-e!




efter ett nattligt dopp i medelhavet, efter en daglig barrunda, klockan ca 6-7 på morogonen!






Krisu & Linus 
 

i wanna be there now!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0