baby could you blow my heart up

Har haft en super bra skoldag idag som var sista denna vecka. Alla 2:or har ledigt imorgon! Kymppis! Vi hade 3 timmar. På matte timmarna sitter jag, Jessi, Lycke & Fanny alltid och pratar på. Idag var Fanny inte i skolan för att hon har åkt till Liverpool och dansa, hoppas det går bra, men tror nog Fanny fixar det som hon brukar! ;) Lycke hade bytt plats, för att inte behöva sitt ensam så det var bara jag & Jessica idag då. Det var kanske bäst på timmen, vi satt bara och pratade en massa skvaller som vanligt då. Mittiallt hör man då Jokkeri bara "turpakii!". Jag tror ärligt talat jag bokstavligen höll på att dö i skratt, och Jessica måsta lempa timmen för en stund. Så han gjorde det bara värre egentligen, sen skratta vi åt det också för vi tyckte det var så roligt. HAHA skrattar bara jag tänker tillbaka på mattetimmen!
Andra timmen hade vi rella, gjorde en par uppgifter, sen stack vi från timmen med Charlotta & Olli. Vi satt bara då igen och pratade en massa. Sista timmen engelska och då fortsatte vi och kolla på filmen.
Efter skolan gick jag till stan med Fanny, och så var jag in till Airaksinen en sväng och tog passfoto till mitt körkort. Jess, får snart börja övningsköra! Nu är jag vid Fanny och vi ska väl äta något smått snart iallafall.




kulta


Kommentarer
Postat av: Jessica

kan int slut skratt då ja tänker på matte timmen :'D

2010-02-11 @ 16:52:30
Postat av: kitty

haha int ja heller! :D

2010-02-11 @ 20:49:51
URL: http://kittyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0