I’m gonna leave the day behind, don’t you worry cause I’m gonna have a real good time

Idag har jag hängt en stund med Lill, vi var ut och körde och efter det for vi till Eve som suprise suprise sovde power. Klockan 7 drog jag och Janina till hennes Ladyline på rasvanpoltto & RPV. Guuud vad skönt att träna på gymmet efter sådär 2½ sommarpaus.. hehe! :D Nu blir det nya tag, inga slappas här inte! Snart skall jag själv laga något super gott att äta eftersom jag och Josefina har huset för oss själva ett par dagar framöver.



bild på Josefina


& jag tänker inte en ända gång till svara på anonyma kommentarer, så om ni önskar er svar så skall ni sätta namnet med!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0