helgen

Gårdagen var heeelt super! 30-års festen var så jäkla lyckad! God mat, bål, drinkar osv. De var super kul och servera och då vi var klara me det började också vi festa där. Blev till och med lite Ayia Napa stämning där tack vare Kiku, som just sluppit hem därifrån. Kan inte ens beskriva hur bra vi hade det. Där en halv 1-1 tiden slapp vi först iväg till Fontana, träffade många bekanta, och hade det super bra. Kan int säga annat än en huippu kväll!
Idag då ja vaknade hade jag såå ont i fötterna av skorna från igår. Inte högklackat på en tid igen. Mina fötter är verkligen inte gjorda för det. Vi vaknade klockan 15 med Lillis, då hennes telefon ringde. Skulle haft lust och sova ännu längre men tänkte att vi kanske måste stiga upp. Senare halvan av dagen har tillbringats med Fanny & Krisu. Vi var bl.a och åt på Kotipizza.
Nu ligger jag hemma i sängen och är dödstrött. Skulle kunna somna på direkten. Men har ännu en del saker kvar att göra.. jobbigt.
+ att jag hatar då söndagarna går så jävla fort. Jag älskar söndagar då man bara får sova och ta de lugnt..
Nåja imorgon har vi ny vecka med nya möjligheter! :)
Inga foton har jag från igår, men det finns nog. Kan ladda upp då ja får tag på några.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0