23 augusti 2010

Ännu en måndag med en super bra start på veckan. Sånt gillar jag. Pappa väckte mig 7.15 och då var jag super pigg. Klädde på mig, sminkade och så förde han mig till skolan. Finska första timmen med en kuullon som gick braa! :) Då vi hade håltimme for vi med Fanny till stan på kaffe. Det blev också mitt morgonmål, då vi skulle gå tillbaka till skolan med henne ösregnade det, så vi fick vänta en stund.. Sedan var det engelska och samhällslära. Samhällsläran idag var så jävla rolig. Vi hade olika partier och sedan skulle vi debattera osv.. Haha super roliga samtalsämnen vi fick upp och en massa skratt.

Dagens planer ännu är:
1. Äta någonting snart
2. Läsa op Hälsokunskap
3. Gym & Spinning på LL
4. Köra bil
5. Läsa på bilteorin



Janinas bild, konstensnatt

Kommentarer
Postat av: Marielle

Oj jess de låter super , ja ha aldrig vari på rygg , mage passet förr så bra om de e super (y) :D Japp vi hade faktist tänkt köra spinningen före också ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0