wednesday 21.4-2010


jag vill NU till ett varmt land...


... så jag får vara lika brun som på fotot!


Nåjaa skall sluta sitta och dagdrömma nu, i augusti så då smäller de ju ändå då jag drar iväg med en stor del av mina bästa vänner till Ayia Napa. Än så länge skall jag hålla mig kvar i verkligehten. Så kom just hem, varit i skolan, och på stan med Lillis. Jag köpte en ny tunika och en lei. Behöver också nya skor, men orkade inte se på de idag. Ett par sommar skor svarta vanliga utan klack. Borde väl nog finnas någonstans, såna jag söker, de är helt perus så. Någon som har något tips var jag kan hitta sådanna? De skall helst inte vara jätte dyra, för efter några veckor är de ändå säkert förstörda om inte redan efter första kvällen, hah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0