I wanna feel it!

Började just tänka på hur lite de är kvar till sommaren.. Bara 2 månader skola, yess! Känns som att tvåan i gymnasiet, gått så jävla fort.
Nu skall jag ladda upp lite bilder från förra året i april till slutet av sommaren.
De flesta bilderna är JAE's!
APRIL:

Gabs & Rata förra årets påsk på Rosso


jag på Rosso


vi Gabis på påsken förra året, jag & Eve


Påsken 09 vi Mirwas


i april förra året hos Heitu


April, jag, Laura, Lillis & Eve


April med laget


Jae's villa
MAJ:


på bilden jag, Jonas, Lill, Eve & Olli


Mirwa på lagkväll hos Lotta


mat hos oss, Eve på bild


Lill & jag på vår gård


Lillis försöker gunga


vappen, jag, Linnea, Jae & Lillis på Österbergs gården

JUNI:

Juni på eves gård


I poolen på Eves gård, gud vad ja längtar då vi får ta årets första dopp där!


Paradise Beach


Paradise Beach


vi Henkka's, Gabs & jag


Fanny & jag på paradise Beach


Olli & Niko


Linus & jag Paradise Beach


Gabs vi Laura & Heidi


Lauras & Heidis terass


midsommaren på storsand , Fanny
JULI:

Fanny & Krisu


Linus


Gåsholmen


jag & Fanny


Renate & jag


Utanför Sappes


jag, Jonas & Linus


Fanny, jag, Jonas & Linus


Före rockperry vi Janina


sweet Lill


Rockperry


Rockperry, Laura, Fanny, jag


jag & Jessi


Rockperry, fanny, tony jag


Jetski


Jag ser inte så glad ut, Fannys villa


Jag, fanny, laura


jag & Gabs


vi Gabis


Linus terass


Alskat och hälsa på Janina


Kitty, Gabi, Rata, Fanny, Lill


Jae & jag i Lappland


Fannys 18-års födelsedag på Ollis!




båthuset på Fannys villa

AUGUSTI:


första veckan i Augusti var nog den bästa på AYIA NAPA


Ayia Napa




Kräftskiva i slutet av augusti


fotbollsmatcher



Kommentarer
Postat av: krisu

Kul bilder och bra update ;D ! tummen upp (y)

2010-04-05 @ 15:56:22
URL: http://stekarn-speltips.blogspot.com/
Postat av: kitty

sv: jepp bilderna e nice :D tack :)

2010-04-05 @ 16:14:06
URL: http://kittyk.blogg.se/
Postat av: J A N I N A

haha, nu far vi ti gym

2010-04-05 @ 16:58:22
URL: http://yae.blogg.se/
Postat av: lillis

Wää, nice nice. Kuukaudet ja ajat vaan vähä sekoileee mutta mitäs siitä ;D Muistuta et mun pitää kertoa sulle yks niiin paha juttu jonka just muistin eilisestä! ;)

2010-04-05 @ 18:07:56
URL: http://llill.blogg.se/
Postat av: kitty

jae sv: haha jepp! :D

lillis sv: jepp huomasin kans ;) jees muistutan! ;D

2010-04-05 @ 19:13:02
URL: http://kittyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0