thursday 29.4-2010

Halåå!
Idag har jag varit i skolan och efter det for jag till Matias var Krisu också var. Vi va där en stund och sedan kom både Lill & Linus och hälsade på, på exakt samma gång. Jag och Lill hämtade Gabs och for till Eve en stund. Nu är jag hemma, och klockan halv 9 typ kommer Fanny och hämtar mig och så far vi till Matias igen. Har inte alltså gjort något speciellt idag, men skulle vilja hinna på lenkki idag också.. men ser nog dåligt ut.
Hoppas så mycket på att de inte regnar imorgon, det FÅR inte. Men för tillfället ser de ganska bra ut på MTV3 sää.. SÅ hoppas de håller i sig. Lycke har redan laddat upp lite bilder från förra vappen idag, men tänkte att jag laddar upp några till från både 08 och 09.

08


08











09









Kommer säkert först blogga efter vappen, så hoppas alla får en rolig helg! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0