my weekend

Nu har jag inte bloggat sedan fredagen men efter det har det hänt en massa. Orkar inte berätta en massa detaljer men de kan lika bra stanna som en hemlighet! ;)
Fredags kvällen och natten tillbringade jag i Malax hos Olli men en hel hop underbara vänner. Här kommer några foton från fredagen, de är JAE's bilder och mer hittar ni också på hennes blogg.



gabs, krisu jag


krisu me pieni nousu påå!


Ida, Krisu & Jani


Jaana, Katten & Tuovinen


Olli & Athos


shottase i full gång! På bilden, jag, Tuovinen, Krisu, Jemina, Olli, Jaana och Gabi


Jag, Sabina, Ida, Tuovi & Krisu


Gabi & Fanny


HAHA!


Jag och Gabi vaknade ganska tidigt på lördag morgon, vi hade sovt hos Mathias (Fannys bror). Vi gick genast ner till Naarau och beställde pizza, de smakade så gott. Då vi kom tillbaka gick vi och sova igen, vaknade och steg upp sedan kanske klockan 6. Efter de for vi via Gabi till Fanny. Vi fixade oss och sen for vi vidare till Jae. Där började vi ta lite, efter de fortsatte vi till Niksu, senare till Smesby och avslutade kvällen (morgonen) igen vid Mathias. Haha Fanny, Jae, Niksu och några andra vänner fick en trevlig överraskning av oss också! ;)
Måste bara säga att har bakom mig en av bästa helgerna på LÄNGE!
Två bilder från lördagen som också är jae's och fotade där.


Lil & Gabs


jag & Eve


Igår på måndag gjorde jag inte så mycket speciellt, skolan började 10 och slutade 18 p.g.a kockkursen på VYI. Vi lagade helt god mat, då de slutade hämtade pappa mig och jag for till gymmet på spinn & vatsaselkä. Skönt med en så hård träning efter helgens slappande! Kvällen kollade jag bara på TV och var på datorn.
Idag för kvällen är planerna ännu lite öppna, men får se vad som händer, ha en bra fortsättning på veckan alla! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0