and these four walls came down around us

Gick och sova halv 2 igår de blev lite sent men var inte alls trött. Vaknade idag 8 hur pigg som helst, fick ännu sova 2 timmar till så fortsatte sömnen steg upp fixade och så förde mamma mig till skolan. Vi hade en prep lektion i biologi, slutade 12:45 och söta Fanny kom och hämtade mig. Då vi kom till henne kollade vi på Päivien Viemää, jag har läst på biologi och snart skall vi till stan. Hon for på ärenden och nu väntar jag på henne. Efter stan skall vi på gymmet på bodycombat. Senare ikväll blir de mer biologi läsning.



blev inget gym utan istället en lenkki till favorit Platinum's träningar ♥
Jag & Gabs på bild.
JAE's bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0